Peste 3.000 de clienți ING Bank România s-au alăturat campaniei de Paște „Donează în Home’Bank și împreună multiplicăm binele”, demonstrând că solidaritatea poate genera un impact real în comunitate. În perioada 10–25 aprilie 2025, aceștia au donat 77.900 de euro prin intermediul platformei digitale Home’Bank, sumă dublată integral de ING Bank. Astfel, totalul donațiilor a ajuns la 155.800 de euro, bani care vor susține 18 organizații non-guvernamentale active în domenii-cheie precum educația, sănătatea, mediul, sprijinirea grupurilor vulnerabile și situații de urgență.
Cele mai multe donații, aproximativ 59%, au fost direcționate către proiecte destinate persoanelor vulnerabile – de la copii aflați în dificultate până la familii afectate de traume sau lipsa accesului la servicii esențiale. 23% din fonduri sprijină inițiative din sănătate, inclusiv construirea unei clinici noi de Terapie Intensivă pentru Nou-născuți la Târgu Mureș, analize pentru amiotrofie spinală la bebeluși și terapie gratuită pentru copii cu autism. Educația a atras 10% din sumele donate, cu proiecte ce vizează sprijin emoțional pentru elevi și includerea a 62 de copii într-un program educațional de durată. În zona de mediu, fondurile vor susține „Școala de Mediu” și activități precum salvarea și îngrijirea animalelor sălbatice sau transportul alimentelor colectate de Banca pentru Alimente. Alte 1% au fost redirecționate către reconstrucția de locuințe și pregătirea unor echipe specializate în intervenții de urgență.
„Suntem foarte încântați de rezultatul acestei campanii și chiar este un sentiment aparte când avem ocazia să colaborăm cu clienții noștri pentru a contribui la un impact social în numeroase comunități”, a declarat Tomina Vodarici, Community Investment Specialist ING Bank România. Ea a subliniat că platforma Donează în Home’Bank, lansată la finalul anului trecut, rămâne activă până la sfârșitul lui 2025 și va fi actualizată cu noi ONG-uri eligibile.
Această ediție de Paște consolidează angajamentul băncii față de sprijinirea comunităților și urmează succesul înregistrat în 2024, când clienții au donat, prin aceeași platformă, aproape 197.000 de euro pentru 16 ONG-uri. În total, investiția ING Bank România în inițiative de mediu, educație și sănătate financiară a ajuns în 2024 la un nivel record – 7,2 milioane de euro.
Prin acest tip de inițiative, ING Bank România nu doar facilitează implicarea individuală a clienților, ci amplifică rezultatele printr-un model de parteneriat responsabil între bancă, comunitate și organizații sociale.